Rumored Buzz on webmehr.com

Wiki Article

**افراد دلخواه در حال تنظیم مطلبی هستند تا فضای نقادی صحیح شكل بگیرد

بخاطر اینكه از ریشه ها جدا شدیم ، تهی شدیم ریشه هایی كه متعلق به ائمه معصومین است ... روز به روز از معنویت فاصله گرفتیم، به شعار زدگی محض رسیدیم ، در آن دوران زیبا ما اینجوری نبودیم.

برای یک لحظه شوکه شدم. دیدم شوخی نمی کند. فکر کردم این هم تجربه ای است. تجربه ی وبلاگنویسی از داخل زندان. گفتم طبعا زندان شرایط خودش را دارد. باید ملاحظات و کنترل شما را بپذیرم ولی آن چه که می نویسم باید حرف های خودم باشد. شما فقط می توانید بگوئید بعضی چیز ها را ننویس. قبول کرد. توکل بر خدا شروع کردم به نوشتن. نمیدانم آیا هر روز اجازه میدهند یا گاه به گاه. هروقت اجازه دادند می نویسم. عجالتا روز اولی چند نکته را مطرح میکنم.

به گزارش "تابناک" آيت الله هاشمي رفسنجاني امروز چهارشنبه در اولين مصاحبه خود بعد از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران در گفت وگو با شبکه خبري "العالم" اظهار داشت: تحميل جنگ عليه ايران و هچنين تبليغات فراواني که هنوز عليه ما صورت مي گيرد عوامل و علل متعددي دارد که يکي از آن پايبندي به اصول انقلاب و حمايت مستمر ما از فلسطين است.

امّا حافظ اين قانون اساسى كيست؟ آيا بجز خبرگان ملت كسى مى‏ تواند باشد؟ تخلّفات از اين قانون اساسى، را چه كسى بايد پيگيرى كند و چه كسى جوابگو باشد؟ عهده‏دار آن تنها خبرگان است.

حجت الاسلام كعبی، عضو شورای نگهبان و نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان در جریان نشست اخیر این مجلس اقدام به جمع آوری امضا از برخی نمایندگان جهت عزل آیت الله دستغیب از نمایندگی استان فارس كرد.

    استفاده از پیشنهادات و نظرات کسی که در خواست طراحی سایت را دارد و اضافه کردن امکانات جدید

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در زمان انتخابات بارها این جمله را گفتم که اگر وضع کنونی مملکت به همین منوال پیش رود ناخودآگاه به سمت پرتگاه خواهیم رفت.

امروز رهبری این حركت توسط خود مردم در درون ایران انجام می‌شود. طبعاً ممكن است یكسری حركت‌های تندروانه یا كندروانه داشته باشند اما تردید ندارم همه مسائل در چارچوب منافع ملی تنظیم می‌شود.

بر اساس آیین نامه مجلس خبرگان برای بررسی درخواست عزل یكی از نمایندگان دست كم باید بیست تن از نمایندگان خبرگان از هیات رییسه تقاضا كنند .

با درج نوع شرکت شما به مشتریان و افرادی که با شما ارتباط دارند اطلاعاتی در خصوص میزان مسئولیت شرکای شرکت ارائه می‌دهید.

اگر شرط بندی در اسلام حرام نبود، من شرط می بستم که حتی پس از دستگیری مهدی هاشمی، آقای هاشمی از مشی اعتدالی خودش اعراض نمی کرد.

از جمله تکنیک هایی که در سئوی خارجی انجام میشود شامل موارد زیر میباشد:

نمی دانم تا چه حد از آنچه که در جلسات ما با کمیته منصوب جنابعالی برای پیگیری حوادث اخیر گذشت با خبرید. برای آگاهی مردم و همچنین شما عرض میکنم که ما دو جلسه با آقایان محترم "خلفی ، محسنی اژه ای و رئیسی" داشتیم که این جلسات به صورت مطلوب و مناسبی نیز پیش رفت و در آنها گوشه ای و تعدادی اندک از اسنادی که نشانگر برخی اتفاقات ناگوار و غیرقابل بخشایش در روزهای پس از انتخابات بود ارائه و بازگو شد. در جلسه اول سه سند درباره سه نفر همراه با سی دی و مدارک لازم ارائه شد که نشانگر تجاوز و شکنجه و برخی اعمال رخ داده بر دختران و پسران در بازداشتگاههای مشخص و نامشخص بود. علاوه بر ارائه این سه سند، اشاره ای نیز به صورت شفاهی به اتفاقاتی شد که برای دو دختر یعنی ترانه موسوی «واقعی» و سعیده پورآقایی رخ داده بود. جلسه دوم نیز دوشنبه هفته جاری برگزار شد و حدود سه ساعت نیز به طول انجامید و در این جلسه نیز در کنار بحث های فراوان، من سندی جدید ارائه کردم البته با این قید و شرط که نباید به واسطه این افشاگری و حق خواهی، برای آن فرد و خانواده اش اتفاقی رخ دهد؛ اتفاقاتی از آن دست که پیش از این و در زمان مسئولیت دادستان سابق تهران برای یکی از افرادی که من به عنوان سند معرفی کرده بودم پیش آمد و برخی مشکلات خانوادگی و شارهای جدید مترتب بر آن خانواده شد.

Report this wiki page